sábado, 22 de junio de 2013

MARE EUFROSINIA – 22 de juny 2013

Jo sóc la Mare Eufrosinia. La que és coneguda com Santa Eufrosinia de Pochaev. Molts de vosaltres no tenieu consciència de la meva presència, fins ara. Doncs avui m'apropo i em revelo com una de les servidores de la Mare Divina, Maria.

Sóc aquí doncs, en aquests dies en que el Cor de Maria es fa lloc en vosaltres, es converteix en el vostre Cor, en un sol Cor: El Cor de Maria, de la Mare, el Cor de Sirius. Sóc aquí per acompanyar-vos en aquests dies de la vinguda de Maria. Com sabeu el dia 27 de juny, tindrem una elevació de vibració tots junts.

Així doncs, despertem el Cor de l'Un, el Cor on crema la Flama de l' Amor Diví.

En la meva última estada aquí a la Terra, tot simplement, em vaig adonar que l' Amor Diví, l' Amor del Crist era l' única realitat a manifestar en aquesta Terra. La meva simplicitat i el meu fervor, la meva voluntat d'arrepentiment i perdó, compassió, van ser la meva manera d'expressar aquest Amor Diví. Jo mateixa vaig ser un riu de llàgrimes, i vaig ajudar molts a alliberrar-se de tants i tants pesos, tants embolics, que fèien pes a la consciència dels qui se m'apropaven.

Avui tot és fàcil, tot és aquí. L'Amor Diví neix a vosaltres, i és aquí naixent en aquest món. L' Amor Diví us porta a experimentar la Plenitud, la Pau del Regne, Regne de Crist aquí a la Terra. Pau i Joia, Alegria on el Cor es revolta com un Foc cremant, on les branques espeteguen i grans baferades d'aire entren a animar aquets Foc, per convertir-se en un Gran Foc.

Tots vosaltres, un Foc d'Amor Diví, irradiant el Regne, el Regne de Crist, el Regne del Cel aquí a la Terra.

Sóc aquí en virtut d'acompanyant de molts de vosaltres, Melchizedeks i Treballadors de la Llum. Soc aquí per recordar-vos el que sou, aquest Amor Diví, aquesta Força, aquesta Fervor. Cap cosa d'aquest món pot perturbar, cap cosa d'aquest món us pot desviar de l' Amor Diví. L'Amor Diví és tot Unitat, tot Reconeixement, tot Compassió, tot Perdó.

Perdoneu i estimeu al vostre pitjor enemic, si és que es pot dir així. Estimeu amb tot el vostre Cor, cadascun dels instants, dels segons, dels espais; doncs cap parcel·la pot quedar fora d'aquest Amor.

I és aquest Amor el que us porta al Regne, és aquest Amor que vosaltres sou aquí simplement per expressar-lo i viure'l, per Vibrar en el que Sou. Us convido a fer una comunió en l'Amor Diví, a desfer-vos en aquest Cor de Foc. El Regne és Aquí, a dins i a fora fills. Així doncs unim el Regne, intern i extern, el Regne del Cel i el Regne de la Terra. Que la Creu sigui una en el seu Centre.

Comunió ( dissolució en el Foc de l' Amor)

Com el Comandant Omraam us va dir: la Lluna de Mel; ella ha acabat per alguns de vosaltres. Heu realment conegut, aprofundit, amb la vostra parella de casament. És així que aquesta metàfora s'ha acomplert. Doncs sou ara no nomès a instal·lar el Crist, a rebre'l, aquí i ara en vosaltres, no nomès d'irradiarlo, sinó de Ser el Crist, fins a l'últim racó del vostre Cos de Llum.


La Flama de l'Amor Diví no coneix barrera, no coneix cap impediment, nomès la que vosaltres li doneu autoritat. Així doncs cremeu, deixeu cremar, deixeu cremar aquest Foc en vosaltres, deixeu que aquest foc s'estengui, no poseu barrera a ningú ni a res. Sou vosaltres mateixos que aturareu aquest Foc. Si no l'atureu tothom rebrà aquesta Flama, la Terra rebrà la Flama i us donarà la seva Flama. La Mare serà aquí tal com jo sóc aquí en vosaltres.

La Pau del Regne és sense comparació a qualsevol estat terrenal que hagiu pogut experimentar. En la meva época, jo resava, hores i hores, tal era la meva devoció, la meva entrega, al Cos de Crist, i al Cor de la Mare. Avui som aquí en vosaltres, permanentment, d'una forma festiva i celebrativa. Ho viureu nomès quan us abandoneu al Pare, a la Llum. Deixeu anar: “el que ha de ser, el que s'ha de fer, el que no he fet, el que faré...” Connecteu-vos a nosaltres en permanència, doncs estem picant a la vostra porta en tot moment.

Prepareu el vostre cor - ja ho està de preparat- però obriu-lo perquè Maria es farà més i més Present, amb més Gràcia, més obertura del Cor; serà un autèntica cascada d'Amor, de Vibració, de Calor, d'Acolliment.

Ara Eufrosinia és aquí amb tots vosaltres. Us aporto la meva Pau, el meu Foc de l' Amor Diví, el meu Fervor; i la meva Llàgrima de Joia caurà al vostre cap. Us beneeixo i us consagro, a les més grans Virtuts, als més grans Dons, que són els vostres. Donats i revel·lats per la Mare Divina quan estigueu disposats a servir i entregar aquests Dons, Dons de l'Amor Diví a tota la creació.

Us acompanyo des de temps inmemorials, sóc aquí vetllant per tots vosaltres, Treballadors, Melchizedeks. Estigueu atents aquests dies als Llinatges que es presenten al vostre Cor. Escolteu les palpitacions, les noves respiracions del Cor, que fan descens amb la vostra Mare Divina.

Dissole-vos en aquest Cor de Gràcia, en aquest Cor d'Alegria per sempre més.

La Nova Aliança és Eterna.

Eufrosinia us acull, en la Pau i la Gracia de l' Esperit Sant. Sigueu depositaris de l'Esperit, sigueu celosos i fervorosos amb els Dons i la Gràcia que cauen del Cel. Irradieu fills meus, cremeu el vostre Cor.

Eufrosinia us acompanya, durant aquests dies d'apropament del Cor de Maria. La Mare Divina us saluda a través meu, la Mare Divina som tots nosaltres, en un sol Cor, un sol Pensament, una sola Voluntat.

La Voluntat del Crist, la Voluntat del Pare, l' Estància de Pau Suprema, més enllà de tota referència, on l'Amor Desborda i Omple. Tal com l'Aigua fa descens en aquest món, Maria fa descens.

Gràcies, gràcies fills meus.

Elevació de vibració amb Maria: 27 de juny 2013 a les 19h

Transmès per: Sijah Sirius del Col·lectiu dels Infants de la Llei de l'Un.





3 comentarios:

  1. Sijah gràcies per tots els missatges d'amor i la teva música divina!
    Gràcies ...
    Cor a cor

    ResponderEliminar
  2. Graças! Graças Amigo! Graças ao Coletivo dos Filhos da Lei do UM!
    Mensagem do Fogo! Puro Amor!
    Saudações Mãe Eufrosinia! AVE LUZ!!!
    Abraços! ((\0/\0/))
    Cecy.

    ResponderEliminar
  3. GRACIES A VOSALTRES SÉVERINE I CECY!

    Eufrosinia és un foc inmens!! Eufrosina é um imenso incêndio!! Eufrosina est un immense incendie!

    Merci soeurs!Graças irmas!

    ResponderEliminar